De uurroosters muziek klassiek en jazz-pop-rock 2023-2024 kan je hier als pdf document downloaden.
De uurroosters premusical en musical 2023-2024 kan je hier als pdf document downloaden.
Jongeren beginnen in de 1ste graad, volwassenen in de 2de graad.
Traject van 2 jaar
Voor 6- en 7-jarigen
Klas | Dag | Uur | Plaats | Leeftijd |
---|---|---|---|---|
1.1 + 1.2 | zaterdag | 09.00 - 10.00 | Strombeek | 6 + 7 jaar |
1.1 | vrijdag | 16.30 - 17.30 | Grimbergen | 6 jaar |
1.2 | vrijdag | 17.30 - 18.30 | Grimbergen | 7 jaar |
1.1 + 1.2 | zaterdag | 10.45 - 11.45 | Humbeek | 6 + 7 jaar |
Traject van 4 jaar voor jongeren vanaf 8 jaar
Traject van 3 jaar voor volwassenen vanaf 15 jaar
* lesmomenten instrument en zang zijn individueel en worden met de leerkracht na de inschrijving afgesproken
Plaats | Klas | Dag | Uur | Dag | Uur | Leeftijd |
---|---|---|---|---|---|---|
Grimbergen | 2.1 A | woensdag | 13.00 - 14.00 | vrijdag | 16.00 - 17.00 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.1 B | woensdag | 13.30 - 14.30 | vrijdag | 16.00 - 17.00 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.2 A | woensdag | 16.00 - 17.00 | vrijdag | 17.00 - 18.00 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.2 B | woensdag | 16.30 - 17.30 | vrijdag | 17.00 - 18.00 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.3 A | woensdag | 17.30 - 18.30 | vrijdag | 18.00 - 19.00 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.3 B | woensdag | 18.00 - 19.00 | vrijdag | 18.00 - 19.00 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.4 A | woensdag | 14.30 - 15.30 | vrijdag | 19.00 - 20.00 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.4 B | woensdag | 15.00 - 16.00 | vrijdag | 19.00 - 20.00 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.1 C | dinsdag | 16.30 - 17.30 | donderdag | 16.30 - 17.30 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.2 C | dinsdag | 17.30 - 18.30 | donderdag | 17.30 - 18.30 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.3 C | dinsdag | 18.30 - 19.30 | donderdag | 18.30 - 19.30 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.4 C | dinsdag | 19.30 - 20.30 | donderdag | 19.30 - 20.30 | 8 + jaar |
Strombeek | 2.1 G | maandag | 16.00 - 17.00 | woensdag | 14.30 - 15.30 | 8 + jaar |
Strombeek | 2.1 H | maandag | 16.30 - 17.30 | woensdag | 15.00 - 16.00 | 8 + jaar |
Strombeek | 2.2 G | maandag | 17.30 - 18.30 | woensdag | 13.00 - 14.00 | 8 + jaar |
Strombeek | 2.2 H | maandag | 17.30 - 18.30 | woensdag | 13.30 - 14.30 | 8 + jaar |
Strombeek | 2.3 G | maandag | 18.30 - 19.30 | woensdag | 16.30 - 17.30 | 8 + jaar |
Strombeek | 2.3 H | maandag | 18.30 - 19.30 | woensdag | 17.00 - 18.00 | 8 + jaar |
Strombeek | 2.4 G | maandag | 19.30 - 20.30 | woensdag | 18.00 - 19.00 | 8 + jaar |
Humbeek | 2.1 E | maandag | 16.00 - 17.00 | woensdag | 15.00 - 16.00 | 8 + jaar |
Humbeek | 2.2 E | maandag | 17.00 - 18.00 | woensdag | 16.00 - 17.00 | 8 + jaar |
Humbeek | 2.3 E | maandag | 18.00 - 19.00 | woensdag | 14.00 - 15.00 | 8 + jaar |
Humbeek | 2.4 E | maandag | 19.00 - 20.00 | woensdag | 17.00 - 18.00 | 8 + jaar |
Grimbergen | 2.1 volw klassiek | vrijdag | 19.00 - 21.00 | 15+ jaar | ||
Grimbergen | 2.1 volw jazz-pop-rock | vrijdag | 19.30 - 21.30 |
15+ jaar | ||
Grimbergen | 2.2 volw klassiek | donderdag | 20.00 - 22.00 | 15+ jaar | ||
Grimbergen | 2.2 volw jazz-pop-rock | dinsdag | 19.00 - 21.00 | 15+ jaar | ||
Grimbergen | 2.3 volw klassiek | woensdag | 19.00 - 21.00 | 15+ jaar | ||
Grimbergen | 2.3 volw jazz-pop-rock | maandag | 19.30 - 21.30 | 15+ jaar |
traject van 3 jaar
vanaf 12 jaar
* lesmomenten instrument en zang zijn individueel en worden met de leerkracht na de inschrijving afgesproken
Klas | Keuzevak | Dag | Uur | Plaats |
---|---|---|---|---|
3.1 / 3.2 / 3.3 | Muzieklab | maandag | 17.30 - 18.30 uur | Strombeek |
3.1 / 3.2 / 3.3 | Muzikale creatie | uur met leerkracht af te spreken | ||
3.1 / 3.2 / 3.3 | HeKla (Hedendaags Klassiek) | nog niet gekend | ||
3.1 / 3.2 / 3.3 | Wereldmuziek | zaterdag | 10.30 - 11.30 uur | Strombeek |
3.1 / 3.2 / 3.3 | Improvisatie | woensdag | 17.00 - 18.00 uur | Grimbergen |
3.1 / 3.2 / 3.3 | Improvisatie | woensdag | 18.00 - 19.00 uur | Grimbergen |
3.1 / 3.2 / 3.3 | Alternatieve leercontext (ALC) | Afhankelijk van de repetitiemomenten van de Grimbergse verenigingen (jeugdkoor Cantamico, Feniksorkest, harmonie Sint -Cecilia, De Rochusvrienden, De Moedige Vrienden) met wie we een contract hebben |
* lesmomenten instrument en zang zijn individueel en worden met de leerkracht na de inschrijving afgesproken
Klas | Vak | Dag | Uur | Plaats |
---|---|---|---|---|
3.1 | Muzieklab jazz-pop-rock | woensdag | 14.00 - 15.00 | Grimbergen |
3.2 | Muzieklab jazz-pop-rock | woensdag | 17.00 - 18.00 | Grimbergen |
3.3 | Muzieklab jazz-pop-rock | woensdag | 18.00 - 19.00 | Grimbergen |
* lesmomenten instrument en zang zijn individueel en worden met de leerkracht na de inschrijving afgesproken
Klas | Keuzevak | Dag | Uur | Plaats |
---|---|---|---|---|
3.1 - 3.2 - 3.3 | Muzieklab klassiek (*) | woensdag | 19.30 - 21.30 | Strombeek |
3.1 - 3.2 - 3.3 | HeKla (Hedendaags klassiek) | nog niet gekend | ||
3.2 - 3.3 | Muzieklab Pop Jazz Analyse (*) | dinsdag | 20.00 - 22.00 | Grimbergen |
3.2 - 3.3 | Muzieklab Opnametechnieken (*) | woensdag | 19.00 - 21.00 | Grimbergen |
3.2 - 3.3 | Muzieklab Geschiedenis JPR (*) | dinsdag | 20.00 - 22.00 | Grimberen |
3.2 - 3.3 | Muzieklab Ritmiek (*) | woensdag | 19.00 - 21.00 | Grimbergen |
3.2 - 3.3 | Muzieklab Productie | woensdag | 21.00 - 22.00 | Grimbergen |
3.1 - 3.2 - 3.3 | Wereldmuziek | zaterdag | 1030 - 11.30 uur | Strombeek |
3.1 - 3.2 - 3.3 | Muzikale Creatie | uur met leerkracht af te spreken | ||
3.1 - 3.2 - 3.3 | HeKla (Hedendaags klassiek) | nog niet gekend | ||
3.1 - 3.2 - 3.3 | Alternatieve leercontext | afhankelijk van de repetitiemomenten van de Grimbergse verenigingen met wie we een contract hebben: Jeugdkoor Cantamico, Harmonie Feniksorkest, Harmonie Sint-Cecilia, K.M. De Rochusvrienden, K.F. De Moedige Vrienden |
(*) modulair = om de 14 dagen les
* lesmomenten instrument en zang zijn individueel en worden met de leerkracht na de inschrijving afgesproken
Klas | Keuzevak | Dag | Uur | Plaats |
---|---|---|---|---|
3.1 | Muzieklab JPR Pop 101 | maandag (*) | 20.00 - 22.00 | Grimbergen |
3.2 - 3.3 | Muzieklab Klassiek | woensdag (*) | 19.30 - 21.30 | Strombeek |
3.2 - 3.3 | Muzieklab Pop Jazz Analyse | dinsdag (*) | 20.00 - 22.00 | Grimbergen |
3.2 - 3.3 | Muzieklab Opnametechnieken | woensdag (*) | 19.00 - 21.00 | Grimbergen |
3.2 - 3.3 | Muzieklab Geschiedenis JPR | dinsdag (*) | 20.00 - 22.00 | Grimbergen |
3.2 - 3.3 | Muzieklab Ritmiek | woensdag (*) | 19.00 - 21.00 | Grimbergen |
3.2 - 3.3 | Muzieklab Productie | woensdag | 21.00 - 22.00 | Grimbergen |
3.2 - 3.3 | DJ Vaardigheden | dinsdag | 18.30 - 19.30 | Grimbergen |
3.2 - 3.3 | Wereldmuziek | zaterdag | 10.30 - 11.30 | Strombeek |
3.2 - 3.3 | Improvisatie | zaterdag (*) | 15.00 - 16.00 | Grimbergen |
3.2 - 3.3 | Alternatieve leercontext | afhankelijk van de repetitiemomenten van de Grimbergse verenigingen met wie we een contract hebben: Jeugdkoor Cantamico, Harmonie Feniksorkest, Harmonie Sint-Cecilia, K.M. De Rochusvrienden, K.F. De Moedige Vrienden |
* Modulair, om de 14 dagen
Klas | Dag | Zang | Toneel | Dans | Plaats |
---|---|---|---|---|---|
3.1 | zondag | 09.00 - 10.00 | 11.00 - 12.00 | 10.00 - 11.00 | Strombeek |
3.2 | zondag | 09.00 - 10.00 | 10.00 - 11.00 | 12.00 - 13.00 | Strombeek |
3.3 | zondag | 11.00 - 12.00 | 09.00 - 10.00 | 12.00 - 13.00 | Strombeek |
Klas | Dag | Zang | Toneel | Dans | Plaats |
---|---|---|---|---|---|
3.1 | zondag | 15.00 - 16.00 | 14.00 - 15.00 | 16.00 - 17.00 | Strombeek |
3.2 | zondag | 14.00 - 15.00 | 17.00 - 18.00 | 16.00 - 17.00 | Strombeek |
3.3.A | zondag | 15.00 - 16.00 | 16.00 - 17.00 | 14.00 - 15.00 | Strombeek |
3.3.B | zondag | 15.00 - 16.00 | 17.00 - 18.00 | 16.00 - 17.00 | Strombeek |
Klas | Vak | Dag | Uur | Plaats |
---|---|---|---|---|
3.1 - 3.2 - 3.3 | Studio Electronics + klanklab | dinsdag | 16.30 - 18.30 | Grimbergen |
traject van 3 jaar voor de 4de graad
traject van 2 jaar voor de specialisatiegraad
Klas | Keuzevak | Dag | Uur | Plaats |
---|---|---|---|---|
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Groepsmusiceren | Afhankelijk van de groep waaraan de leerling is toegewezen | ||
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Begeleidingspraktijk (BP) | Uur met leerkracht af te spreken | ||
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Muzikale creatie | Uur met leerkracht af te spreken | ||
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Muziekgeschiedenis | dinsdag | 19.15 - 21.15 | Strombeek |
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | HeKla | nog niet gekend | ||
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Wereldmuziek | Zaterdag | 10.30 - 11.30 uur | Strombeek |
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Alternatieve leercontext | afhankelijk van de repetitiemomenten van de Grimbergse verenigingen met wie we een contract hebben: Jeugdkoor Cantamico, Harmonie Feniksorkest, Harmonie Sint-Cecilia, K.M. De Rochusvrienden, K.F. De Moedige Vrienden |
Klas | Keuzevak | Dag | Uur | Plaats |
---|---|---|---|---|
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Bandproject | Afhankelijk van de groep waaraan de leerling is toegewezen | ||
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Begeleidingspraktijk (BP) | Uur met leerkracht af te spreken | ||
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Muzikale creatie | zaterdag | 13.00 - 16.00 | Grimbergen |
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Wereldmuziek | zaterdag | 10.30 - 11.30 uur | Strombeek |
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Muziekgeschiedenis klassiek | dinsdag | 19.15 - 21.15 | Strombeek |
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Alternatieve leercontext | afhankelijk van de repetitiemomenten van de Grimbergse verenigingen met wie we een contract hebben: Jeugdkoor Cantamico, Harmonie Feniksorkest, Harmonie Sint-Cecilia, K.M. De Rochusvrienden, K.F. De Moedige Vrienden |
Klas | Dag | Zang | Toneel | Dans | Plaats |
---|---|---|---|---|---|
4.1 | zondag | 12.00 - 13.00 | 09.00 - 10.00 | 11.00 - 12.00 | Strombeek |
4.3.A | zondag | 09.00 - 10.00 | 12.00 - 13.00 | 11.00 - 12.00 | Strombeek |
4.3.B | zondag | 10.00 - 11.00 | 12.00 - 13.00 | 11.00 - 12.00 | Strombeek |
Klas | Dag | Zang | Toneel | Dans | Plaats |
---|---|---|---|---|---|
4.1 | zondag | 16.00 - 17.00 | 15.00 - 16.00 | 14.00 - 15.00 | Strombeek |
4.2 | zondag | 16.00 - 17.00 | 15.00 - 16.00 | 14.00 - 15.00 | Strombeek |
4.3 | zondag | 17.00 - 18.00 | 15.00 - 16.00 | 14.00 - 15.00 | Strombeek |
Klas | Vak | Dag | Uur | Plaats |
---|---|---|---|---|
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | Studio Electronics + klanklab | dinsdag | 16.30 - 18.30 | Grimbergen |
Klas | Vak | Dag | Uur | Plaats |
---|---|---|---|---|
4.1 - 4.2 - 4.3 - SP1 - SP2 | DJ vaardigheden + klanklab | dinsdag | 19.30 - 21.30 | Grimbergen |
Kortlopende opleiding, traject van 3 jaar
Voor volwassenen
In groep samen spelen of zingen is misschien wel het leukste wat er is! Onze academie biedt een brede waaier aan ensembles: het saxofoonensemble, het koperensemble, het blokfluitensemble, het ensemble wereldmuziek, het koor, en zelfs een heus Grimfonisch Orkest! Daarnaast zijn er ook wat kleinere gemengde ensembles, zoals een trio, kwartet of kwintet, met bijvoorbeeld enkele houtblazers en gitaristen. Voor de pianisten is er het vak begeleidingspraktijk. Hier leer je creatiever omgaan met die 88 toetsen. Hoe zitten akkoorden in elkaar, en hoe kan ik ze gebruiken om een melodie te begeleiden? Er komen verschillende stijlen aan bod, en je gaat verder dan enkel de partituur.
Iedereen kent Bach, en Beethoven, en Mozart. Maar heb je al ooit gehoord van John Cage, Steve Reich, of Terry Riley? In de cursus HEdendaags KLAssiek neemt Dries Tack je mee op een avontuurlijke tocht doorheen de 20ste en 21ste eeuwse klassieke muziek. Je leert verrassende muziekstijlen kennen, experimentele composities, en nieuwe manieren om je instrument te bespelen. Dit is ook een praktische cursus op je instrument, waarbij je in groep stilaan vertrouwd geraakt met een nieuwe klankwereld.
Geschreven muziek klinkt op zijn best wanneer ze gespeeld wordt alsof ze ter plekke ontstaat. Geïmproviseerde muziek klinkt op zijn best wanneer ze gespeeld wordt alsof het zwart op wit geschreven staat. Leer zelf muziek in het moment te maken. Dat is geen hocus-pocus, je hoeft geen godenkind te zijn: er zijn geen geheimen, we verklappen ze allemaal. Het is dus een doe-cursus, breng je instrument mee. Er is zowel een beginners- als gevorderden groep.
Altijd al een instrument willen leren spelen? Dat kan vanaf het derde leerjaar. Onze academie biedt de volgende instrumenten aan: dwarsfluit, hobo, klarinet, saxofoon, blokfluit, hoorn, trompet, cornet, bugel, trombone, bastuba, euphonium, bariton, accordeon, piano, gitaar, elektrische gitaar, basgitaar, melodisch slagwerk, ritmisch slagwerk, orkestslagwerk, viool, altviool, cello, contrabas en zang. Vanaf 6 jaar bieden we ook instrumentinitiatie (zie aanbod eerste graad).
Zit je in het eerste of tweede leerjaar en zing je graag, of hou je van versjes en toneeltjes? In de MuzeWoze mag je al eens proeven van muziek en woordkunst/drama. Je leert gedichtjes voordragen en liedjes zingen, je haalt de mooiste klanken uit allerlei slaginstrumenten en je verandert al eens in een toverheks of in een klein kaboutertje.
In het vak muziekatelier krijg je een brede muzikale vorming, die de basis vormt voor elke muzikant. Je maakt er kennis met de taal van de muziek, en leert over hoge en lage noten, lange en korte noten, en hoe ze te zingen, te herkennen en te noteren.
Wil je dieper ingaan op de verschillende stijlstromingen binnen de klassieke muziek, en op het leven en oeuvre van klassieke componisten, dan is deze cursus iets voor jou! Tom Permentier beluistert met jullie bekende en minder bekende composities en kadert ze in de geschiedenis.
Heb je je ooit afgevraagd hoe het komt dat we nog steeds muziek spelen en beluisteren die honderden jaren geleden gecomponeerd werd? Wat maakt deze muziek dan zo bijzonder? In het vak muzieklab word je ondergedompeld in de wondere wereld van de klassieke muziek, en ga je nog verder de bouwstenen bestuderen waaruit muziek bestaat, zoals ritme, harmonie, timbre, … Je leert er actief luisteren en muziek analyseren, en zo de muziek die je zelf speelt ook beter begrijpen.
Heb je ooit al zelf zin gekregen om een muziekje te schrijven? In het vak muzikale creatie leer je muziek analyseren en zelf componeren. Hoe zijn melodieën opgebouwd? Hoe weet ik welke akkoorden ik onder mijn melodie kan schrijven? Michel Houben helpt je op weg.
Voor ons één van de belangrijkste vakken, de plaats waar alles samenkomt. We zorgen altijd voor coherente groepen met goed functionerende bezettingen. We bieden ook ontzettend veel verschillende genres aan: pop, rock, jazz, latin, bigband, elektronica, wereldmuziek, chanson, enzovoort.
Deze individueel gerichte groepsles is voor pianisten/gitaristen die wensen hun rol als begeleider verder te ontwikkelen. Je leert er in verschillende stijlen begeleiden ; pop, latin, reggae, blues, boogie, ballad, funk, rock, piano en stem, enz. Er is ook aandacht voor repertoire-keuze en de structuur of opbouw van muziekstukken.
Het betreft het hoofdvak van de leerling DJ. Hij leert er over technische vaardigheden zoals het beatmixen, EQ, cueing. Op school werken we daarvoor zowel op digitale mix-platforms als analoge vinyl draaitafels. Anderzijds zal hij leren over al de verschillende manieren om een DJ-set op te bouwen, waar je op kan letten, hoe je verrassend uit de hoek kan komen. Kortom, hoe men in verschillende stijlen of tijdperken een publiek, groot of klein, aan het dansen heeft gekregen.
Je kan zo goed als alle instrumenten volgen binnen de afdeling JPR. Bij twijfel of vragen, mail naar jo.mahieu@academiegrimbergen.be
Als academie zijn we er trots op dat we notenleer specifiek voor jazz, pop & rock kunnen aanbieden. Deze lessen zijn dus op alle gebied aangepast aan deze genres. Bovendien wordt het voor een groot stuk aangeleerd op het instrument waardoor het iets heel concreet toepasbaar wordt.
Dit vak is gekoppeld aan het vak bandproject. We leren nummers schrijven, bekijken de belangrijke stijlen en groepen, nemen muziek op, monteren videoclips, enzovoort.
In deze cursus bundelen we alles dat iedere muzikant nodig heeft ongeacht zijn/haar instrument. Kennismaking met bepaalde stijlen, hoe schrijf je een popsong? Hoe begin je aan improvisatie? Enzovoort.
Binnen deze cursus bekijken we hoe pop en jazzmuziek in elkaar zit. Wat zijn de muzikale technieken die binnen deze muziekstijlen gebruikt worden? En zeer belangrijk, hoe kunnen we er zelf mee aan de slag?
Tijdens deze lessen bespreken we alles wat te maken heeft met Recording, Producing en Mixing. Wat is akoestiek en hoe kan ik zelf thuis opnames maken en muziek produceren? We bekijken verschillende microfoontechnieken en mixtechnieken. We gaan oa.: zelf opnames maken, onze eigen opnames mixen, gaan op bezoek in een professionele studio. Een uitgebreide cursus opnametechnieken dus!
In deze cursus gaan we dieper in op alle grote figuren en stijlen die er de laatste 100 jaar zijn geweest. Heeft Miles Davis echt muziek 5x compleet veranderd? Zijn the Beatles nu echt de belangrijkste popgroep ooit? Je komt het hier allemaal te weten gekoppeld aan de specifieke stijlkenmerken van elk genre.
In dit vak gaan we eens van dichterbij bekijken hoe een ritmesectie werkt in verschillende genres. We gaan kennismaken met allerlei percussie instrumenten uit verschillende hoeken van de wereld en welke ritmes daaraan verbonden zijn. Het is ook niet ongebruikelijk dat muzikanten meerdere instrumenten bespelen. Live zingt de bassist backings, speelt de zangeres plots één nummer gitaar mee, hanteert de pianist plots zeer overtuigend een shaker. Er zullen workshops georganiseerd worden waarbij telkens een vakspecialist een voorstelling komt geven van een instrumentgroep.
In deze cursus ontwikkel je muzikaal inzicht dat je kan gebruiken om zelf muziek te maken, zowel in improvisatie, songwriting, compositie en arrangement. Je analyseert de grootmeesters, je oefent je voorstellingsvermogen en je maakt gerichte schrijfoefeningen en composities/ arrangementen. De lessen zijn 90 minuten om de 2 weken. Ook is het mogelijk extra individuele coachingsmomenten af te spreken.
De leerling verkrijgt in deze klassikale lessen alle informatie over hoe men elektronisch en digitaal klanken zelf kan maken en vervormen. Op de synthesizers en computers van de school leert hij over modulaire klanksynthese alsook over sequencing, MIDI en sampling. Hij krijgt er een gedetailleerd overzicht van alle belangrijke elektronische muziekinstrumenten van de XXe en XXIe eeuw die de elektronische muziek hebben vormgegeven. TB 303, TR 808, TR 909, Minimoog, Jupiter 8, LinnDrum en AKAI MPC, here I come !
In deze individueel gerichte groepsles zal de leerling Experimentele Muziek via synthesizers, computers en sequencers zelf muziek maken. Ofwel in een set-up met als doel een live performance ofwel in de computer met als doel iets op te nemen in een studio setting om achteraf op het internet te plaatsen. Het kunnen eigen nummers zijn alsook "covers" van grote hits uit het elektronische muziek repertoire of eigen arrangementen en remixen van eender welke pop song of andere.